Czujnik obciążenia prądowy

   

Opis  

Czujnik obciążenia jest urządzeniem elektronicznym, które na bieżąco, dzięki zastosowaniu przekładnika prądowego kontroluje
wartość prądu silnika. Jest to urządzenie, które nie wymaga montażu żadnych czujników czy tensometrów na linę urządzenia
dźwignicowego. Stan powyżej czy poniżej standardowych warunków obciążenia jest wykrywany przez algorytm obliczeniowy
zapisany w urządzeniu. Po wykryciu stanu przekroczenia “normalnego” obciążenia silnika, zmienia się stan wewnętrznego przekaźnika.
Czujnik posiada dwa wyjścia przekaźnikowe, wstępne i główne. Do wyjścia wstępnego można podłączyć np. sygnalizację
zwiększonego obciążenia natomiast do wyjścia głównego podłącza się obwód, który ma zostać wyłączony przy zaistnieniu przeciążenia.
Prądowy czujnik obciążenia przeznaczony jest do silników pierścieniowych oraz silników klatkowych jednobiegowych. Nie może pracować
z silnikami sterowanymi przez falownik.

Ogólne parametry techniczne  

 

Zgodność ze standardami

Bezpieczeństwo elektryczne

Napięcie zasilania

 

 

Częstotliwość pracy

Napięcie probiercze izolacji

Pobór mocy

Opóźnienie przy starcie

Opóźnienie reakcji

Powtarzalność

Temperatura podczas                                 pracy

                                                przechowywania

Tolerancja temperatur

Stopień ochrony

Wyjścia przekaźnikowe

Wejścia prądowe

Zabezpieczenie

Podłączenie

 

Montaż

Dopuszczenia

EN 50081-1 EN 50081-2 EN 50082-1 EN 61000-6-1

IEC 947-5-1

1 x 100 - 240 (±10%)
3 x 380 - 500 (-15%)
3 x 525 - 690 (-10%)

50 lub 60 Hz

690 V

3 W

1 do 64 s

0,05 do 64 s

± 2,5%

-20oC/+50oC
-30oC/+80oC

<0,1% /oC

IP20

5A / 240 V AC rezystancyjne

Przekładniki: CTM010, CTM025,CTM050 oraz CTM100

Bezpiecznik 10A

Zaciski śrubowe 0,2 do 4,0 mm2 (drut)

                        0,2 do 2,5 mm2 (linka)

Na szynę DIN 35 mm

CE, c(UL), UL, CSA

Wymiary